بسم الله الرحمن الرحیمبرای شنیدن پاسخها بر روی سوال کلیک نمائید.
«فقه»
1- با توجه به آیاتی مانند «قُلْ لاَ أَجِدُ فِی مَا أُوحِیَ إِلَیَّ مُحَرَّماً عَلَى طَاعِمٍ یَطْعَمُهُ إِلاَّ أَنْ یَکُونَ مَیْتَةً أَوْ دَماً مَسْفُوحاً أَوْ لَحْمَ خِنزِیرٍ فَإِنَّهُ رِجْسٌ أَوْ فِسْقاً أُهِلَّ لِغَیْرِ اللَّهِ بِهِ» (الانعام: 145) که ماکولات محرّم را در چند مورد محدود کردهاند، چطور در فتاوای فقهاء اسلام محرّمات دیگری ذکر شده است؟